onsdag 7 mars 2012

Dagens träning.

Ja då sitter jag på bussen och är på väg hem. Arbetsdagen var fantastisk, fick för första gången detta läsår känna lite adrenalin. I like.

Hur som helst.
Efter jobbet väntade ett pass på gymmet och jag höll vad jag sagt. Ingen löpning. Visst, det var ruskigt lockande, men eftersom att klassikern inte bara innehåller löpning så hoppade jag på motionscykeln och släppte loss energin där. 60 minuter härligt alpinpass. En snitthastighet på 40 km/h. Kändes som ett bra pass. Dessutom ett viktigt, för min avsikt är att ifrån April börja cykla t/r till jobbet 3 dagar i veckan. Så för att fixa det kommer jag nu lägga in ett pass i veckan på cykeln.

Dessutom tänker jag mig att det kan vara på sin plats att börja simma. Så samma sak där. 1 pass i veckan till simning. De andra passen får bli löpbandet och styrka. Tror det blir bra.

Förresten.
En skön liten iakttagelse, innan träningen var jag trött och seg, höll på att låta Rolf få bestämma. Men nu känner jag energi i kroppen igen. En alldeles fantastisk känsla.

Kort å gott.
Livet är gottit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar