torsdag 1 mars 2012

Läskigt

Nu har jag fattat ett stort beslut, gett mig i kast med den största utmaningen efter att skaffa familj.
Och. Det. Känns. Läskigt.
I och för sig så kan det bara gå framåt. Sist jag stod på ett par längdskidor tror jag var när jag gick i åttan eller nian och det var skol dm. Enda orsaken till att jag ställde då var att jag slapp en dag i skolan. Så att nu ge mig i kast med detta. Ja det kommer onekligen bli oerhört spännande.
Simningen ska vi inte tala om.
Undra om jag idag orkar simma 200 meter. Tveksamt. Kommer i ärlighetens namn inte ihåg när jag simmade den sträckan senast. Men jag är rädd för att även det var i högstadiet.
Cykel. Ja men cykeln har jag iaf transporterats 12 mil i en smäll för 3 år sedan.
Löpning. Aldrig sprungit längre än 10 kilometer.
Där har ni förutsättningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar