onsdag 7 mars 2012

Träningsdag

Även om jag hade svårt att somna denna natt så sov jag så gott de timmar jag fick. När jag vaknade och klev upp ur sängen så blev jag glatt överaskad, det onda i knäna var nästan helt borta. Tänk vad bra, för just idag är det träningsdag. Så nu när det onda (Rolf?) är borta tänkta jag ge mig i kast med att löpa 60 minuter!

Nej jag skoja bara, idag får det bli cykeln som är mitt redskap. 45-60 minuters alpinepass är grundtanken. Allt handlar om tiden idag. För 15.30 har vi ett informationsmöte och min tanke är att jag skall hinna träna innan det. Men som sagt det är min tanke, ibland vill inte tanke och verklighet stämma överens. Tyvärr.

Nu puttrar kaffebryggaren ut de sista dropparna, så därför stannar jag här. Kaffetarmen skriker efter den gyllne drycken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar