torsdag 1 mars 2012

Vilket jävla skit pass..

Ja detta pass lär inte gå till historien som ett av de bättre direkt. Nej det var inte ens ett medelmåttigt pass. Kroppen ville verkligen inte vara med idag. Kan ha att göra med att jag är i lite dålig balans just idag. Hur som helst så joggade jag 3,5 kilometer och gick 3.
Eftersom kroppen sa nej så lyssnade jag på den för en gångs skull. Hoppade över cykeln eftersom att det nu gäller att få vara hel. Har inte riktigt tid att gå sönder.
Så istället träffade jag en instruktör som satte ihop det första av 3-4 olika styrkepass. Melodin för mig kommer att vara låga vikter men många repetitioner. Enbart för att bygga uthållighet.
Så något positivt medförde ändå detta pass. Det visade sig dessutom att han är gammal simmare så han erbjöd sig att titta på min simning och ge mig tips.
Så nu har jag alltså en löpare och en simmare som mentorer/instruktörer. Känns jäkligt bra. Nu ska vi "bara" hitta en cyklist och en skidåkare. Sedan är den punkten avklarad.
Efter det återstår då utrustning. Undra om man kan få spons på de sakerna.
Hur som helst så är det grymt roligt att ha målet klart. Jag vet vart jag ska och jag har påbörjat resan. Nu ska jag bara ta den i mål, vilket tordes bli i september 2013.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar