söndag 11 mars 2012

Träningsdag

Ja efter att ha fått lite sovmorgon, lyckades sova enda tills klockan var 07.10, så ska vi snart äta lite frukost. Är så vansinnigt sugen på kokt ägg med kaviar. Men dessvärre har vi varken ägg eller kaviar hemma så det får bli det gamla vanliga.

Kroppen känns pigg och vi ska satsa på att träna idag. Camilla ska ta ett lugn simpass, sol och bastu. Själv ska jag satsa på 30 minuter styrka och 1½ timme kondition fördelat på 60 min löpband + 30 min cykel. Vet att jag hade pratat om simningen. Men jag hade inte riktigt tid att titta efter crawl-teknik igår så med största sannolikhet så blir det inget sim idag.

Alva har åkt på en riktig förkylning. Näsan är täppt och livet är allmänt jobbigt.
Återkommer med rapport ifrån passet lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar