måndag 5 mars 2012

En liten efterlysning

Ja nu sitter jag och funderar lite över det här med träningsupplägg och inser att jag famlar ju lite i ett mörker. Visst jag har fått tips av instruktörerna på Actic men för den skull så har jag inte direkt några konkreta saker.

Så nu undrar jag.
Finns det någon i min vänskapskrets eller som läser denna blogg och är utbildad PT eller har väldigt god kunskap som skulle vilja ta mig under sina vingar. Kan se mig lite som ett hälsoexpriment! ;)

Grejen är den att jag vet att grunden till att lyckas med alla 4 delarna i klassikern är kondition. Utan den kommer jag aldrig att greja det. Men jag behöver veta hur jag skall bygga upp den. Backträning, intervaller och distans. Visst den biten är jag med på. Men hur, var och när är frågor som snurrar i min skalle.

Det spelar ingen roll vart du bor, för jag tänker att det räcker med mailkontakt. Fast vad vet jag, jag kanske är ute och cyklar helt när det kommer till den biten också.

Ja, så om du känner att jag vore en rolig utmaning så tveka inte att maila mig. jonas.kristofersson@gmail.com



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar