lördag 10 mars 2012

Fantastico.

Eller inte riktigt.
Camilla har varit risig hela dagen. Alva har snorat och hostat lite efter middagsluren och nu har jag lite lätt kli i halsen. Känns inte direkt som något jag har efterlyst. Men mitt kli i halsen hoppas jag bara är ett flimmer hår som håller på att växa ut... Ja vi bestämmer att det är så.

Hur som helst.
Det har varit en ganska lång dag då jag har varit trött och samtidigt så har jag försökt låta Camilla få vila så mycket som möjligt. Så på förmiddagen var jag ute med Alva i solskenet och lekte i ett par lekparker. Mysigt men det blåste. Passade på att sova en skvätt medan Alva gjorde det samma.

Så man kan nog sammanfatta denna dag som lugn.

Nu skall jag snart fixa välling åt Alva och sedan blir det natti natti för henne. För oss blir det en lugn kväll, skulle gissa på att vi inte blir allt för sena ner i sängen.

Håll en tumme för att vi är pigga och friska imorgon när vi vaknar. För jag har fortfarande för avsikt att träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar