måndag 12 mars 2012

Klarblå himmel och soluppgång

Som en salut till livet mötte solen mig när jag for till jobbet. Det var verkligen så där magiskt vackert som bara Moder Jord kan fixa. Väljer att se det som ett tecken för hur denna vecka kommer att bli.

Idag är det lång dag på jobbet, vilket just idag är ok. Egentligen är det min frus dag att träna, men då hon inte är kry så blir det vila.

Efter 35 år har jag lärt mig något om mig själv. Ibland är det positivt, ibland negativt. Allt beror på vad det i grund och botten handlar om.

Det jag lärt om mig själv är att jag är en All-in människa. Jag har jättesvårt att göra något halvdant. Eller svårt, det blir inget gjort om jag inte satsar allt.

Det är jag fullt medveten om.
Men jag är en av de lyckliga, jag har en fru som gör sitt bästa för att bromsa eller pusha mig beroende på vad det gäller.

Hon gör ett hästjobb och det ska hon ha all cred för.

Ni vet att man ibland säger att utan sin respektive så är man ingenting, eller jo, men inte allt det man skulle kunna vara.

Precis så är det.
Jag gör allt för att hon ska få känna det jag känner.

Älskar dig Camilla.

1 kommentar:

  1. Vad härligt...det är ju så ett förhållande ska vara och när man kompletterar varann så funkar det bäst - leve kärleken =D

    SvaraRadera