fredag 9 mars 2012

Känslan

Nu har jag hoppat på bussen mot jobbet. Natten varit riktigt god, sovit mer eller mindre som en stock hela natten. Fantastiskt skönt!

Kombinera det med att det är fredag och ett bra minus på vågen så är känslan i min kropp helt jävla fantastisk!

Att det dessutom blev ett minus för Camilla gör inte känslan ett dugg sämre. Så nu återstår bara att ro denna arbetsdag i hamn sedan är det helg! =)

Ska med största sannolikhet köra ett pass simning i eftermiddag. Lite för att få insikt om hur stort jobb jag har framför mig. Målet är att jag ska klara av att simma 1000 meter innan sommaren. Kanske låter lätt som en plätt för vissa, men för mig är det långt och jag ser det som en medeltuff utmaning.

Nej nu är det dags för bussbyte.

2 kommentarer:

  1. Har du funderat något kring simstil inför Vansbrosimmet? Vad kör "alla andra"?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick tips om att simma crawl de första 1500 m då de är i medström. sedan byta till bröstsim.

      Radera