måndag 5 mars 2012

Ny vecka, nya möjligheter

Och framförallt nya utmaningar.
Dagens utmaning lär nog vara att leverera ett bra träningspass trots de värkande magmusklerna, armarna och ryggen. Som tur är så känns benen relativt pigga. Jo jag är fullt medveten om att bålen är delaktig i löpningen men det som är skönt är att om det inte fungerar på löpbandet så kan jag alltid köra ett distanspass på cykeln.

Har faktiskt inte tänkt ut någon bra utmaning för hela veckan. Kanske får det bli dagens tankenöt.

Köpte nya träningsskor för några veckor sedan. Men har insett att de inte var så bra. Alldeles för mjuka, känner att jag inte får något stöd i avstampen. Så de får hänga kvar till nästa löning.

Tror precis jag kom på utmaningen.
Ska bara låta den landa lite innan jag uttalar den högt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar